tisdag 26 april 2011

Butik Tjugotre Örebro





Belönad för bästa bemötande!




Sista dagen på Modeveckan gick Branschfesten av stapeln. Som brukligt är delades det under kvällen ut diplom för bland annat ”Årets Uppstickare”, ”Årets Bemötande” och ”Årets Café”. Utmärkelsen för ”Årets Bemötande” gick inte helt oväntat till Anna Wahlter på Butik Tjugotre.
Anna Wahlter själv blev mer än överraskad, då hon inte ens hade en tanke på att det skulle bli aktuellt att kliva upp på scenen och ta emot någon utmärkelse den kvällen. –Det var verkligen hur kul som helst! Oväntat och ”lilla jag...” Det är jättekul att folk uppskattar det man gör. Jag tror att jag fick den för att jag är ärlig och genuint intresserad av människor. Det är bemötandet som är det viktiga och jag släpper aldrig iväg en kund i ett plagg de inte ser snygga ut i, konstaterar Anna Wahlter och slår även fast att den absolut bästa marknadsföringen är en nöjd kund. Under hösten genomgick Kungsgatan en ansiktslyftning och det var lite kämpigt ett tag att som butiksägare dagligen ha maskiner av varierande typ alldeles utanför dörren. –Hösten var tråkig med ombyggnationerna, så det håller jag på att jobbar igen nu, men man märker att det nu kommer nya kunder som hittat hit. Kungsgatan har blivit en spännande gata med lite speciella butiker.





Anna Wahlter har expanderat sin butik ut i den virtuella världen och hoppas att det ska ge genomslag och locka ännu fler nya kunder. Det är en webbutik som ligger i en virtuell galleria, www.Fabulousliving.Se som jag delar med i dagsläget 30 andra butiker, främst i Göteborg och Stockholm, jag är, än så länge, den enda från Örebro som är med. Det är en fantastisk marknadsföringsportal, och eftersom vi svenskar i så stor utsträckning semestrar inom landet så hoppas jag att de ska komma kunder från olika delar av landet hit i sommar, konstaterar Anna Wahlter. Det som härnäst kommer in i butiken är väskor designade av Maria Montazami, och naturligtvis finns där en liten tofs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar